Lediga jobb

Här hittar du lediga tjänster hos oss. Välkommen med din ansökan redan idag!

Administratör med kunskap inom personal och arbetsrätt 50 %

Vi söker en administratör som trivs i den administrativa rollen och som har erfarenhet av att ge personaladministrativt stöd.

Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat att:

  • Hantera vår personaladministration för vårt Norgeprojekt som sträcker sig till 2025. Gäller vår personal, underentreprenörer och utländsk personal. Hjälpa, vägleda samtliga så redovisningen blir rätt för alla parter. Denna uppgift är ny för företaget och där krävs att du som person hanterar och ansvarar självständigt för detta projekt.
  • Personal, anställningsavtal, möten, frågor, hantera dokumentation
    skapa arbetsmiljöplaner, riskanalyser
  • Ge råd och stöd i anställnings- och personaladministrativa frågor
  • Handlägga rekryterings- och anställningsärenden
  • Hantera semestrar, ledigheter, arvoden med mera,
  • Bevaka och hantera tidsbegränsade anställningar och pensionsavgångar
  • Information till personal kring resor och logi.
  • Boka resor och logi
    infomejlen, telefon

Vi tror att du som söker har erfarenhet ifrån:

  • Pa program, personalutbildning eller liknande
  • Grundläggande kunskaper inom arbetsrätt och rekrytering
  • Goda kunskaper i samt erfarenhet av administrativa system vi använder Office
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
  • Norska kunskaper är meriterande
  • Prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter och mycket god förmåga att samverka med många parter
  • God samarbetsförmåga, självgående, initiativtagande och serviceinriktad Du kan själv ta nödvändiga beslut och tar ansvar för dina arbetsuppgifter
  • Orädd – Du räds inte att slängas ut i nya områden och arbetsuppgifter
  • Ihärdig – Du triggas av en utmaning och ger inte upp i första steget!
  • Initiativtagande – Du är den som alltid tar action helt enkelt!

 

Placering: Östersund på plats
Start: Anställning kan ske under pågående rekrytering
Omfattning: 50 % med möjlighet till mer tid
6 månaders provanställning med möjlighet tills vidare anställning
Lön: Meddela i ansökan ditt löneanspråk

Bifoga CV, Personligt brev och 2 chefsreferenser i ansökan

Frågor angående tjänsten: Ring 070 348 46 79
Skicka din till: zenita@extremevents.se

Tältmontör

Är du en frisk stark person som ser positivt på livet med en ’Yes I can’ attityd? Älskar du att arbeta utomhus? Är du orädd inför höjder? Kan du resa i arbetet och trivs du under tidspress? Svarade du JA på dessa frågor, har vi kanske jobbet för dig.

Kvalifikationer

  • Du har god fysik
  • Älskar att arbeta utomhus
  • B Körkort (ytterligare körkort är meriterande som BE, C,Truck / Hjullastare)
  • Kan resa i arbetet och dela boende med andra i ditt team
  • Erfarenhet av hantverksyrke (erfarenhet av tält eller ställningsbygge är meriterande)

Om tjänsten

  • Lön enligt överenskommelse
  • 6 månaders provanställning
  • Vi söker flera montörer och tillsätter tjänsterna löpande
  • Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet och engagemang

 

Om oss

Vi hyr ut och bygger evenemangstält och eventställningar året runt. Sedan 2003 har vi levererat stora och små event runt om Sverige, Norge och Danmark. Vi är en av landets ledande inom event. I dag är vi ett familjeföretag med kontor och lager i Östersund. Vi har levererat till flertalet VM så som Skidskytte 2008 , 2019 Alpint Åre 2007 och 2019 även Falun och Oslo. Vi gör allt från projektering till utförande. Vår verksamhet pågår året runt och vår absoluta högsäsong är mellan maj och augusti. I dag är vi 8 anställda och har inhyrd personal vid behov.

Vi utgår från Östersund där vi har vårt kontor och lager, men vi bygger evenemang i hela Sverige. Under sommaren kommer vi – utöver jobb i Jämtland – att arbeta i Stockholm, Båstad och på Gotland bland annat.

Ansökan

Din ansökan ska innehålla

  • Namn
  • Personnummer
  • Telefonnummer
  • E-mailadress
  • CV med uppgifter om körkort
  • En personlig presentation

Välkomen med din ansökan till: info@extremevents.se